مدیر حج و زیارت استان همدان گفت :امسال 2050 زائر از استان همدان به حج تمتع اعزام می شوند.

2050 زائر همدانی امسال راهی خانه خدا می شوند  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محسن ساغرچی ،مدیر حج و زیارت استان همدان افزود:این زائران امسال در قالب ۱۶ کاروان به حج تمتع راهی سرزمین وحی می شوند.

وی اظهار کرد: زمان دقیق اعزام حجاج همدانی هنوز مشخص نشده است و اعزام حجاج استان‌های کردستان و همدان به صورت مستقیم از فرودگاه همدان صورت می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت استان همدان با اشاره به اینکه در جلسات آموزشی تمامی توصیه‌های لازم به زائران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همراه هر کاروان یک پزشک اعزام خواهد شد تا مسائل بهداشتی زائران را رصد کند.

ساغرچی توضیح داد: قبل از اعزام، زائران توسط پزشک معاینه می‌شوند و در صورت بیماری از طرف پزشکان رد شده و افراد نزدیک زائر یا از لیست انتظار اعزام می‌شوند.

وی نسبت به لیست در انتظار استان گفت: امسال نسبت به پارسال لیست در انتظار بهتر بوده و اکنون ۴۰۰ نفر در انتظار هستند که در صورت پذیرش فوق‌العاده از این لیست اعزام صورت می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه تعداد پزشکان و نمایندگانی از طرف خود زائران گفت: هر کاروان ۲ نماینده دارد و ۸ پزشک همراه کاروان‌ها از همدان اعزام می‌شوند.

گفتنی است در هر کاروان ۲ نماینده که از طرف خود زائران انتخاب شده اند آنها را همراهی می کنند.

انتهای پیام/غ

اعزام  2050زائر به سرزمین وحی از استان همدان

برچسب ها: حج و زیارت ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.